torsdag 17 januari 2008

Utveckling är smärtsamt.

Jag är så oerhört trög!!!! Nu har jag brottats med datorn och kameran i långeliga tider bara för att sent omsider upptäcka att orsaken till att datorn inte hittar kameran är att usb-kabeln helt enkelt inte är ansluten. Den sladd som ÄR ansluten är skrivaren... Usch, jag avskyr sladdtrassel och annat trassel också. Det är ju så himla jobbigt att behöva lära sig nya saker. När jag till sist harvat mig igenom det nya överföringsprogrammet så är det ju för sent att fota mer LO:s. Jag som varit så hiskeligt produktiv. Men, nåja, det kommer fler dagar, hoppas jag. Här är i alla fall en av de senaste dagarnas produktion:

I morgon blir det jobb igen för nu kan det inte bara bli något mer "sjukande". Behöver ta tag i lite saker nu för det som inte blev gjort nu när jag varit hemma finns ju kvar.

2 kommentarer:

Malinmittilivet sa...

"För att verka avspänd och helt tillfreds kan man gnola tideli-pom några gånger på ett vad-ska-vi-göra-nu-då-sätt."
Degens hetaste tips i samband med trassel i sann Nalle Puh-anda.

Malinmittilivet sa...

Jag hatar i och för sig avsked på stationer... Ibland får man dock ta tjuren vid hornen... såvida du inte åker med...