söndag 20 januari 2008

Scrappar och utövar fysisk aktivitet

När katten är borta dansar råttorna på bordet. Och den här råttan scrappar... Och drar dessutom barnen i fördärvet. Hela huset har varit ett scrapträsk sista dagarna. Jag har tappat räkningen på antalet LO:s och det är så kul, så kul att producera. I veckan blir det träff på jobbet och sedan är det mara i Linköping veckan därpå. Där emellan kan det ju bli lite småträffar också om man inte aktar sig. Jag är besatt!

Träningen går också framåt och tekniken har förbättrats. Skavsåren bråkar lite men är hanterbara. Har lyckats få till de planerade träningarna i veckan trots sjuka barn och annat trassel. Jag är lyckligt lottad som har människor som möjliggör detta i min omgivning och ibland kommer hjälpen från helt oväntat håll! Tack!

Tretton mil har jag skrapat ihop nu fast det börjar bli himla tråkigt att åka runt, runt i samma 2,5 km långa spår. Vore inte dumt med lite riktig snö så det blir fler spår att alternera mellan. Idag kom jag på mig flera gånger med att vara långt borta i tanken och liksom bara åka spåret med kroppen. Kanske var därför jag drattade på rumpan i backen igen...

Helgen avslutades med sedvanlig buggkurs men idag fick jag gå ensam eftersom min kinaman inte kommit hem än. Och imorgon väntar en ny fantastisk vecka...

Inga kommentarer: