torsdag 10 januari 2008

Jisses vilken vecka!

Denna veckan har verkligen varit en rivstart. Det har hänt en del som jag helst hade sluppit. Och annat som gett hopp om livet. Lite skönt är det att avluta veckan lite i förtid och få en aning andrum och tid för hjärnan att sluta göra kullerbyttor... Kan bli lite hantverksmässig verksamhet i stället och det är ju välgörande.

Skidor har jag åkt också och lyckats locka med de båda yngsta döttrarna i spåret. Inte helt lyckat på kvällstid men annars en riktigt bra idé. Kom inte hem förrän halv tio i går och då hade sista timmen tillbringats i bilen väntandes på fadern som skulle avverka sin runda. Hmmm, måste hitta ett bättre upplägg (eller komma tidigare från jobbet). 7 mil har jag fått ihop i alla fall och än finns det tid.

3 kommentarer:

Malinmittilivet sa...

n

Malinmittilivet sa...

Eller ja... Jag skrev inte alls "n". Jag skulle bara kolla om jag minns mitt användarnamn och så blev det nån liten klumeflur eller så i rutan... Men du... vad sägs om en dejt i veckan...? Chokladhjärtan... eller bara en slät kopp? Och så den där boten och gottgöringen... /Knasfia

Moi sa...

Här tränas det och tränas minsann;)!Det verkar lovande! Men du får skippadet därmed bilväntandet. Varförinte bara skida sig hem vettja *mohahaha*?