söndag 27 januari 2008

Söndagskväll...

vJag extraknäcker som värvare. De senaste dagarna har jag anmält 10 personer till KSS:s scrapmara i mars. Jag borde kanske sadla om och bli telefonförsäljare istället. Men å andra sidan så skulle det vara svårt att hitta en lika lättsåld produkt så jag blir nog kvar på min gamla post. Ska bli jättekul i alla fall för förra gången var jag ju med och arrangerade och då blev det ju inte så mycket scrappat, men nu så...

I helgen blir det Linköping också, på lördagen. Det ska också bli kul. När jag tänker efter är det nog den första stora scrapträff jag åker på som jag inte har varit med att jobba till. Ja, det är klart, om man inte räknar syfestivalen eller mässorna i Karlstad eller Leksand, fast då blir det ju inget scrappat. Hoppas jag hittar något kul att köpa, stämplar eller så. Det kommer ju andra butiker dit. Jag handlar ju annars bara hos Jenny på Stellas.se. Tycker just nu att det är hur kul som helst att scrappa. Har gjort tre nya LO:s idag och har bara lust att göra fler...

Två mil i spåret blev det igår. Efter att ha vilat i ett par dagar så var benen mycket piggare (som tur var). Det närmar sig, det närmar sig. Spåret var öppet 2,5 km. Idag gnäller jag inte, det var som himmelriket om man jämför med sist. Men nu väntar ny vecka och nya äventyr.

2 kommentarer:

Linda sa...

Ja du Lisa du ser verkligen till att hålla mig sysselsatt =0)

Du ringde inte nåt mer igår så än finns det hopp!

Ha det bra

teres sa...

Himmel vad du både skapar på och skaver på ;), i spåret alltså *hihi*!

Superfina Lo´sar och hör sen!!!!!


Kramen teres