torsdag 3 januari 2008

Japp, jag har en ny vana

Om man har åkt skidor fem gånger sedan juldagen så måste det väl ändå betraktas som en vana?!? Jag kan nu skryta med att ha femdubblat (eller nåt) träningsdosen från förra året. Snacka om uppsving! Hela 3,5 mil har nu avverkats vilket är väl så där 10% av den önskade totalen. Men det är ju många dagar kvar.

Ännu ingen kamera i sikte men i bästa fall kommer den till helgen (i morgon). Däremot har brevlådan svämmats över av pärlförsändelser (dessa livsfarliga reor som man inte ens behöver besöka "live"). Måste ha ny förvaring... Nej, jag tänker inte göra som du, Mia, och inte skaffa mer förvaring utan se till att det som köps in ska rymmas i befintlig förvaring (även om det är en vettig tanke). Men vettig, det kan jag nog inte skryta med att jag är.

1 kommentar:

Tin sa...

Om du nu inte tycker att du är vettig så är du ialla fall väldigt rolig!!! Du skriver helt underbart i din blogg!