tisdag 16 oktober 2007

Senaste scrapputbrottets resultat...

Det går trögt nu. Blir inte mycket scrappat men lite ändå. Denna har varit under tillblivande i flera veckor och är nu äntligen klar. Och så hade vi ju storträff i lördags och jag åkte dit utan större ambitioner och lyckades till min egen förvåning åstadkomma hela tre alster. Det var ju inget i jämförelse med andras flödande kreativitet men jag är ändå nöjd. Denna är gjord efter Mias skiss och fotot är på Elins sommarfötter...
Och så en om Elin djupt i skålens botten.
Och så en om Johanna på väg.
Det är i alla fall kul att få lite gjort. Är sugen på att få en riktig scraphelg snart och som tur är så är en sådan i antågande. Längtar...

4 kommentarer:

jeanettew sa...

de är ju väääldans fina dina LO:er. Vet ingen som scrappar så snabbt som du, du bara vet hur det ska vara och vips...klart!
Jag längtar också till en mysig helg i hösmörkret! Bara en vecka kvar :O)

Moi sa...

Scrappa och scrappa, människa, när ska du träffa mig då?!?

Nu har jag med en (fin) blogg, under arbete dock, och länkar gärna till dig om ok?/Therés

teres sa...

Ahhhh superfina, gillar! Och nu lägger du genast av med dina dumma tankar...du vet vad jag menar...!

Dessutom är du numera taggad, ja jag är ledsen men så är det ;). Läs mer i min blogg darling!

Kramen

Therese sa...

Gillar verkligen din Lo med fötterna!!! Rent och "rakt" :) Snyggt!