söndag 28 oktober 2007

Jisses vad jag är trött!

Vilken helg! Åkte på scrapsafari till Vinön i fredags och gick fullständigt loss med papper sax och lim. Hela osannolika sju LO:s blev det. Så kul! Bilder kommer senare... Det var som att vara på kollo och jag har fortfarande ont i halsen efter kvällens skrattsammanbrott. Har också lärt mig att äta ädelostsås till pasta. Himmelskt gott, tack Jeanette. Och sen hem igen och på bugg i Kårhuset. Jag var så trött i benen att jag inte fick fötterna med mig när vi åkte hem. Och dag har det krattats löv och scrappats och straxt bär det av på bugg igen...

2 kommentarer:

jeanettew sa...

Hoppas att det smakade ;O)

Är impad över att du orkade bugga, själv åkte jag hem och sussade gott i min säng!
Kram

Moi sa...

Alltså "scrapsafari"?!? Allvarligt... men med tanke på de vilda djuren, så kanske man "hellre blir jagad av vargar". Oh my gosh, vad jag är både internationell och skojsig!