lördag 28 mars 2009

Scrappträffar leder till mer scrappträffar...

Den här slet jag länge med på förra lördagens scrapträff. Underligt vad vissa bara måste värka fram och inte med nåt direkt lysande resultat heller. Men Johanna är fin... Mera klassfoton. Höstens foto på sonen, det sista, för övrigt. Studenten närmar sig och därmed är skolfotoeran för honom över. Fast det är klart, man vet aldrig. Pappret är DCWV tror jag och redan klar från början...
Å så liten Linda. SÅÅÅ söt. Fådda papper från A-C.


Den här gjordes på förra föreningsträffen. Annorlunda och kul tyckte jag. Papper från ett 8x8 block från DCWV tror jag.
Tagit det lugnt i dag. Veckan har varit hysterisk så inte ens ett frestande erbjudande om shopping kunde locka mig ur soffan idag. Gårdagskvällen tillbringade vi hos dottern som bjöd på middag i nya lägenheten. Mumsigt. Hem tog vi bussen. Kändes som ett riktigt äventyr med SMS-biljett och allt. Stan var full av ungdomar och människor på väg och jag insåg att det faktiskt var rätt länge sen jag ängnat mig åt nattligt uteliv. Eller, nåja, kvällsuteliv kanske man får säga. Vi var hemma runt halv tolv...

1 kommentar:

teres sa...

Jag blir så glad när du uppdaterar som en duktig flicka ;)! Superfina LO:sar, i vanlig ordning.
Imponeras av hur du lyckas hitta layouter som scrappar sig själva hela tiden!!!!