måndag 2 mars 2009

Några små alster

Här kommer då äntligen några skapelser. Ägnade en stund under dagen till fotografering men ljuset var inte det bästa. Färgerna är dassiga men, ändå, här är de. Först en som kom till på den fria scrapptiden i lördags då jag var på kryssning med ett stort antal likasinnade. Mycket trevligt och definitiv något jag kan tänka mig att göra igen... Pappren i denna är från Scenic Route och en födelsedagspresent från söta Teres. Fick också supersöta hjärtan av snälla Anna som jag delade både dag (bord) och natt (hytt) med under helgen. Detta är resultatet efter en kurs som hölls av Lina Tannerfalk. Himla kul att göra. Fast jag var lite rädd att använda den hemgjorda färgsprayen eftersom jag nästan sprayade ner Annas fina klänning när jag skulle prova. Annars gillade jag upplägget och de fina pappren från Crate.

Det här gjordes på fredagskvällens kurs som hölls av Malin Dahlström. Många cirklar... Gillade bårdstansen väldigt mycket!


Å så en gammel, en. Gjordes någon gång förra sommaren i ett uppdrag som gäst-DT hos Jenny på Stellas.se. Fotona jag tog då blev urusla och denna är inte mycket bättre... Älskar i alla fall kortet på mina två äldsta barn.




3 kommentarer:

jeanettew sa...

låter härligt med kryssning....Mmmmm

Och en hel del skapande blev det också, ser jag. Med mycket lyckat resultat!

Kram

Anonym sa...

Alla var jättefina men PIPPI var underbar!!!

:-) / Mia J

teres sa...

Åhhhh, vad kul med uppdatering :)!!! Den övre är löövely, så snygg o de rivna kanterna pricken över i. Pippilayouten är skitsnygg, vill oxå göra såna där snygga blommor....
De nedre sidorna är oxå fina, journalingen är så snygg på den längst ner..