torsdag 19 mars 2009

Scrappat lite igen...

Elin håller på att öva sig att läsa och skriva. Hon skriver små meddelande som hon generöst förärar sina familjemedlemmar. Denna gång fick jag en liten lapp där hon, enligt henne själv, har skrivit "Jag älskar dig". Jag fick också ett fint Alla härtans dags kort som hon gjort på lekis. Pappren är rester från kryssningskureser, BG osäker på vilken serie... MME, hur är det möjligt?
Jag fick en jätteoverlay av Mia. Den blev ju super fast den verkade så svår. Kul och tusen tack!

Å så sonen...
Tisdagens NA-träff är genomförd och det var verkligen roligt. Så många intresserade som ville prova på gjorde det lätt att prata och visa. Vi bestämde på stående fot att göra en repris i april. Jag ser redan fram emot det. Roligast av allt var att se hur många fina alster det blev och hur kreativa människor är.

2 kommentarer:

teres sa...

Åhhh, SÅ najsiga, en del har tant sett IRL om man säger så :)!

Kul att NA-kvällen blev så lyckad!!

(Serien heter Urban prarie)

kramen...syns imorrn...

Anonym sa...

Jisses vad du är produktiv!!! Ena LO´n finare än den andra!!!
:-) / Mia J