måndag 16 mars 2009

Kryssningsalster

Här kommer lite mer sedan kryssningen för två veckor sedan. dessa är alla "kursalster". Kul att prova andras tänk. Här, en års-LO för 2009... Bakom hemliga luckan några önskningar för året.
Å så altrat, inte riktigt min melodi. men kul med nya tekniker. Pappren var jättefina, från Inkido, tror jag.
Detalj.


Helgen har tillbringats i Linköping utan en enda LO som resultat trots att tillställningen jag bevistat var den traditionsenliga vårträffen. Denna gång var dock vigd till lite affärslek och det var inte helt fel det heller. Lägg sedan till trevligt sällskap och många trevliga samtal och succen är ett faktum. Nu väntar morgondagens begivenhet på lokaltidningens mediecenter och sedan är det lugna puckar som gäller ett tag. Tror jag...

2 kommentarer:

teres sa...

Layouten är snygg så jag ryser, skarp liftvarning på den! Trevligt att altra som omväxling och det blev jättefint. Gillar också pappren.

Fast det där vad var det du sa om puckar och lugnt eller nåt??? Ja, jag bara undrar ;)!


Kramen

Moi sa...

2009 önskar jag att hellre bli en hoppande tant än scrapbooksfantast! Så det så! :)