torsdag 4 september 2008

Okej

Har på flera bloggar sett denna lilla sifferlek i mobiltelefonen, nu senast hos MiaKvack, och lockades att själv prova så här kommer:

Har du pussat nr. 2? Verkligen inte, en pojke, tjugo år yngre än jag själv, men jag tycker mycket om honom...

Vad har du för relation med nr. 20? Mycket nära, mitt eget hem.

När ska du träffa nr. 30? Troligen så lite som möjligt, gillar inte vederbörande som är en tillfällig kontakt som inte kommer att ingå i något sammanhang jag är del av.

Är nr. 18 söt? Mycket!! (Min 21 årige brorson)

Vad var ditt första intryck av nr. 13? Egensinnig och präktig...

Gillar du nr. 14? Näää, ekonominytt! Ska nog bort...

Har du träffat nr. 3 den senaste månaden? Nej, men tidigare i sommar. (Gammal klasskamrat, vi hade klassträff i juni)

När ska du träffa nr. 26 nästa gång? På lördag. (En scrappbutiksinnehavare jag gillar.)

Är du nära vän med nr 23? Inte precis, den är så svårhanterlig (telefonsvararen)

Har du gått på bio med nr. 4? Ja, flera gånger. Senast såg vi Mamma Mia

Skulle du kunna gå ut med nr 35? Nja, det har visserligen hänt. Men då i sällskap med andra och på ett eller annat sätt jobbrelaterat...

Vad pratar du och nr. 5 oftast om? Våra barn och ev. arbetet (tidigare arbetskamrat).

Skulle du kunna ge nr. 9 en kram? Absolut, det händer allt som oftast (kompis från jobbet).

Vad har du och nr. 24 för relation? Maken till en nära vän, och min vän också.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25? Scrappa ihop eller festa går också bra, det provade vi förra helgen.

Vad är det bästa med nr. 8? Hon är så snäll och trevlig. (scrappkompis)

Brukar du och nummer 16 träffas? Ja, typ varannan månad, en riktigt nära vän.


Ja, detta var ju en intressant och trevlig lek... och dessutom helt meningslös!

1 kommentar:

teres sa...

Hihi, vad kul, det är ju inte utan man undrar vilken tex egensinnig o präktig är ;).


Stora Kramen....