tisdag 16 september 2008

Helgens bravader

Så där ja... En scrappig helg till att summera. Hade det så skönt, bara vara och inga krav. Fick nästan fyra layouter gjorda och en massa nya idéer. Hittade en hel hoper fina nya stämplar som jag bara var tvungen att äga. Men det var hiskeligt svårt att välja... Bildmålarna, som butiken hette, fick se mycket av mig. Hade också förmånen att få lära mig några nya kortvikningar som snabbt ska omsättas i praktik. Foton på alstren som blev resultatet kommer så snart jag har tillbringat tillräckligt mycket tid i hemmet i dagsljus så att det kan bli några bilder...

En mycket fnissig och kort natt följde på lördagen och gjorde söndagen något dimmig, allrahelst som den avslutades i bugglokalen. Ett stort tack till Anna i alla fall som både upplät sin säng och sitt hem till oss och som dessutom serverade frukost till morgonätare med lågt blodsocker. Jag fick tom handlat lite på Ebay på nattkröken... Farlig ny vana, det där. Återigen TUSEN tack!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe ebay den nya drogen ;o)
Kramis/LenaS

AnnaG sa...

Ville bara kika in och tacka för senast. Känner att jag var lite osocial som inte hann snacka så mycket men det får vi ta igen snart. Kanske kan locka Madde att ha scrapträff hemma igen det var ju så trevligt sist. Så kan vi dreggla lite över alla hennes usa-fynd oxså =)

kram kram Anna