fredag 12 september 2008

Fått en (två eller tre?) sån(a)...

Det värmer...

Tack söta Malin!
Och så fick jag en till, av Linda !!!
Och tillbaka en av goa rara Teres !
Och skickar vidare...
Till Teres, till Mia, till Mia, till Jeanette, till Jenny, till Kicki och till Lena som alla ingår i min "bloggrunda". Linda får också tillbaka en (gillar din blogg också)!
Gör så här:
1. Den som fått utmärkelsen kopierar bilden och lägger den på sin blogg
2. Länka till personen som gav dig utmärkelsen
3. Ge utmärkelsen vidare till sju bloggar
4. Länka till dom bloggar du gett utmärkelsen
5. Lämna ett meddelande på bloggarna som du gett utmärkelsen till

3 kommentarer:

teres sa...

Åhhhhhh, du är så snäll, detta behövde jag o nu leder jag ju i du-vet-vad-tävlingen-också ;)....men du har fått ngt av mig med du.....

Ciqi sa...

Tack så hemskt mycket! *hjärtsmiley*
Jag blev så glad!! :)

/Kicki

Linda sa...

Du får en sån från mig, för jag gillar verkligen din blogg jättemycket.

Hoppas du har haft en trevlig helg i Linköping.