lördag 10 maj 2008

Studsmattor och cykling...

I helgen har det varit sommar. Det införskaffades en efterlängtad studsmatta som tog hela lördagskvällen att montera. Det tog SÅ lång tid att Elin inte hann prova den alls. Så nu på söndagsmorgonen har hon ivrigt väntat på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att hon ska kunna gå ut och prova. Snart så...

Lite shopping och lunchande med äldsta dottern rymdes också på lördagen. Det är så kul att träffa henne och göra något tillsammans. Blir ju inte att man ses lika ofta längre nu när hon inte bor hemma och då är det som att tiden ihop blir mer innehållsrik. Märkligt...

Cyklat har jag ju gjort också, såklart. Samlar mina mil enligt planen hittills. Umgås dock med tanken att det ju inte är livsnödvändigt att skava runt den där sjön i år. Platsen kan säljas och jag har ju min klassiker. Men vi får se, 41,1 mil har jag nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Lundin!! Äntligen har jag hittat din blogg! :) Vad du är produktiv, vilken massa layouter. =) Jag länkar till dig fån mig.

teres sa...

Ja vad studsmattor anbelangar så är det en kanoninvestering.....vår är inne på 3:dje året samt på sista versen skulle jag tro.
Hoppas lillhönan hade kul på mattan.

Kramen