söndag 18 maj 2008

Huvale!!

Sitter här och mobiliserar. Har liksom målat in mig i ett hörn. Så nu MÅSTE jag cykla mina mil idag om planen ska hålla. Har haft en hektisk vecka med VårRus och konsert på Lindas skola och så scrappträff hela dagen igår. Så idag ska det bli tio mil är det tänkt... (återkommer med facit).

Träffen igår var mycket trevlig och det är så roligt att ses och byta idéer med varandra. Flera nya ansikten var det också och det är kul. Inte fick jag så mycket gjort men det gör inget. Jag har ju en liten scraputvecklingskris just nu. Funderar över syfte och så där... Men det finns ju annat att lägga kraft på.

En lycklig tilldragelse i veckan var att vi fick gehör för våra önskemål om klassplacering för yngsta dottern som ska börja förskoleklass till hösten. Kändes oerhört knepigt att börja strida med skolan innan hon ens börjat. Men det gick liksom bara inte att gå med på hur de hade tänkt. Men efter några veckors strid (och en timmes högljudd diskussion på rektorsexp.) så nådde vi till sist fram... Skönt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt att det löste sig för lilla Es skolplacering, vart det samma som Moa?
Kramis/LenaS