tisdag 6 maj 2008

Mera från Vinön...

Näspetande var något av ett tema faktiskt... Har använt overlays och de förbaskat svåra "vildsparrisarna". Skapligt nöjd med resultatet. Mer näspetande.
Och så en i hiskeliga färger. Jag hade fått bokstäver av Jenny att leka med. Semare målade jag över det grå på rubonsen med orange och lackade med 3d lack. Målade lite på det gula också så att det går mer åt varmgul. Annars älskar jag det här kortet. Det är så otroligt mycket sommar i det!
Systrar... Hur många LO:s kan man göra på det temat? Men söta är de!
Och så en LO om vänner och livets upp och ner... Det fina, fina hjärtat har MiaJ gjort.

3 kommentarer:

Mia sa...

Wiiihaaa, massa nytt uppladdat! Va kul!!! Å fina, precis som vanligt! Den översta är, som jag uttrycker det, väldigt skir och finstämd!
Ses vi imorrn?
Kram!

Anonym sa...

Å, den svarta gillar jag! Går rakt in i hjärtat med sin enkla stil.

teres sa...

Himla många fina! Näspetartema är bra, finns en del i ämnet i fotoarkiven om jag säger så!