tisdag 19 februari 2008

Svårt med kommande utmaningar

Gjorde det sista planerade träningspasset igår och har nu mina trettio eftertraktade mil. Känner mig ändå nervös och lite osäker på om det verkligen ska gå. Kommer jag att hinna innan de drar repet? Nio mil är långt. Fick hjälp med vallning idag och när jag for runt i spåret efteråt så var det hiskeligt bakhalt. Känner att jag inte har koll alls. Det är ju så svårt att veta hur det blir i riktig snö... Men jag får väl lita på expertisen och ta ny provtur efter justering. Himla tur att det finns snälla människor som hjälper mig i min okunskap (tack Magnus).

Är annars lite trött och sliten. Det är lov denna vecka och det innebär ju lugnare tempo på jobbet men just nu känns det som jag aldrig är riktigt utvilad. Men en bra sak är i alla fall att jag fick en lunchdate med dottern idag och det känns ju lite lyxigt nu när hon inte längre bor under samma tak. Vi hann med lite shopping också, det var mysigt...

De kommande dagarna blir det lite scrappande förhoppningsvis för att inte tala om att jag ska vila mig i form. På lördag bär det av mot Lima för övernattning på hårt underlag i Lima skola. Och sen är det söndag och sanningens minut.

6 kommentarer:

Malinmittilivet sa...

Jag tror på dig, kompis! Ringer i morgon! Kram!

Linda sa...

Jag hejar på dig Lisa, det vet du.

Ha det så bra

Anonym sa...

Äntligen.....mitt namn i en blogg.

/M

Malinmittilivet sa...

Tänk så olika fokus man kan ha när man läser ett inlägg... ;-)

Moi sa...

Malin - din kommentar är underbar *hahahahahaha*

Malinmittilivet sa...

Tack, Manschettproletären!