söndag 24 februari 2008

Äntligen!!!

Efter förra årets katastrof kan jag nu då äntligen meddela att, ja, jag kom i mål! Det går inte att med ord beskriva känslan... Däremot finns det gott om ord för att beskriva kroppens status idag. Skidorna fungerade bra och jag följde planen in i minsta detalj. Fick ta lite hjälp med motivationen i Eldris men annars, hyfsat okej. Så här dagen efter är det till och med möjligt att tänka sig att göra om det. Fast det får vi se... Nu har jag så ÄNTLIGEN min klassiker och jag måste erkänna att jag är mäkta stolt!

7 kommentarer:

Anonym sa...

SUPERDUPERGRATTIS!!! *gör VÅGEN här*
Kram på´re! :-D

Anonym sa...

GRATTIS vännen! Vad härligt för dig! KRAM

Anonym sa...

Du är i säklass bäst. Grattis Madelene

Malinmittilivet sa...

Du vet ju vad jag tycker... Du är min idol! Kram!

Anonym sa...

GRATTIS!!!

jeanettew sa...

nettis73Heja heja!

Fasen, vad roligt att du gick iland med detta. Jag är vrålimpad!!!!
Kram

teres sa...

Stoooort grattis din "soffpotatis" ;).
Superfina layouter, lika imponerad av din superproduktion som hur jäkla snygga de är.......

Kramen från teres o aron/otto/? (som just nu ligger o junar i supernajsiga kläder i brunt o orange.)