torsdag 7 februari 2008

Grå, grå, grå...

Har väntat och väntat på att få en dag hemma så att jag ska kunna fota LO:s och så blir det äntligen torsdag och vad händer då? Jo, grå, grå, grå... Vädret alltså. Blir ju liksom inte ljust ens mitt på dan. Så jag scrappar istället. Så blir det ännu fler LO:s att fota... Köpte två tävlingskit hos Jenny och knåpat ihop fem av varje och det kan nog bli någon till. Hiskeligt vad de pappren räckt länge. Men nu vet jag i alla fall säkert, jag gillar INTE Heidi Grace's papper något vidare.

Tackar också för alla gulliga tillrop på sistone. Jag slickar i mig... Just nu väldigt välkommet och uppskattat. Det finns tider då en snabbspolningsknapp (eller för all del stoppknapp) hade varit önskvärd och att man skulle kunna stanna någon gång när våren är i klart antågande och dagarna långa och ljusa, liksom ork och energi...

Men, nu är det nu! Och för all del, jag kommer ju ut på så mycket roligt... I helgen planeras långtur i spåret. Hoppas på fyra mil, givetvis i det numera alltför välbekanta favoritspåret. Som en kollega på jobbet sa: - Blir du inte yr i huvudet? Men, nej då, det gäller bara att koppla ur minnet och bli lite mer som Doris i "Hitta Nemo" så går allt bra.

Och snart är det ju syfestival och sen ska jag åka till Åland och sen har jag bokat bord på loppis och sen är det ju mara och sen, sen är det ju snart midsommar och då står det ju inte på förrän det höst, lucia och jul igen.

1 kommentar:

Malinmittilivet sa...

NU är NU, Doris... Så sant som det är sagt. Det stämmer ungefär lika bra som att det blir som det blir... Och de gulliga tillropen - det är ju bara att instämma! Kram!