lördag 18 augusti 2007

Värmlandsäventyr

Jag har varit på turné. Tog mig en tur till Värmland och passade då på att besöka de scrapbutiker jag passerade. Men jag höll mig i skinnet med tanke på att vi har våran stora mara nästa lördag. Jag skulle ju bara hämta lite sponsring... Sedan kom jag till kamraten i skogen och gick loss bland hennes papper. Tradera har nu begåvats med finfina grundutrustningar till scrappare i behov av påfyllning. Jag ska verkligen försöka låta bli...

Vi lekte med smycken också och testade olika kombinationer och jag har hittat en fin fin modell om jag någonsin blir rik och berömd och kan anställa. Men så länge skapar jag på i tysthet hemma på kammaren. En liten LO blev det också förstås. Jag var ju tvungen att göra skissen i Stella.se:s sommartävling. Så här blev den:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättevacker!!!

Vad duktig du är som kan hålla dig i skinnet...

Kram Linda

teres sa...

Den är så skitsnygg Lisa!!!!!!

Kramen