söndag 5 augusti 2007

Gäst-DT hos Stellas.se

Gissa om jag blev glad när jag fick ett litet uppdrag från Jenny att göra ett par LO:s. Det var verkligen en utmaning eftrsom jag fick svartvita papper och dekorationer. Hon hade verkligen tänkt till och satt mig på det hala. Jag som oftast scrappar med mycket färg. Men det är så himla kul att få göra något som man inte brukar. Det blir helt andra saker. Jag bestämde mig för att hålla mig till det svartvita även om tanken föresvävade mig att leka lite med färg i paislymönstret (men det kan det ju bli en annan gång). Så här är de: ( Jag har bett om lov...)


Tack, Jenny, för att jag fick möjligheten!

3 kommentarer:

Lilo sa...

Vad kul att se vad du gjorde för Stellas! Jättefina layouter! Det är knepigt att inte få använda färger och du lyckades galant!!! =)

Anna Maria Niia sa...

Superfina layouter! Har också försökt att scrappa i svart-vitt. Tyckte det var svårt, men du har verkligen lyckats!

Anonym sa...

ÅÅÅ de är ju jättefina!!!!
Kul att få titta in hos dig , jag kommer igen!