lördag 11 augusti 2007

Papper, papper

Det är kul med nya papper... Sen beror det ju på vad man ska ha dem till. Somliga gillar ju att bara HA dem (typ, jag). Fast nu har jag både använt en del och rensat ut en del. Vilken tur att Tradera finns. Jag blev lite förskräckt när jag lite snabbt bara plockade bort de papper jag kände mig helt säker på att de inte skulle komma till användning och satt där med en hög på 350 papper. Hur i hela friden har de hamnat i min hylla??? Det värsta är att trots utrensningen syns ingen nämnvärd skillnad i mängden som är kvar. Hur kan det komma sig? Men det finns en liten tröst. Det finns fler som jag... Jag gjorde en LO utifrån Stellas sommartävling, utmaningsgrenen, du får inte - du måste. Och sen gjorde jag om den igen. Tyckte det blev bättre utan det vita pappret och har tagit bort några fåniga jumprings. La också till banprofilen från Vätternrundan och markerade depåerna med rött stickles. Kul med utmaningar, alla sorter...

Denna är också med utgångspunkt i Stellas sommartävling, Liften.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara Lo:s
Vilken utrensning....du är ju inte ensamn om man säger så. Jag ska nog ta och rensa lite bland mina papper ....för nu kommer det ju ännu mera nytt som man bara måste äga.
LindaL

teres sa...

Härliga LO:sar :)! Det där med för mycket papper förstår jag då rakt ingenting av ;)!

Kramen på dig...........