fredag 12 november 2010

Novemberfredag

Jag känner mig alldeles varm i hjärtat. Är så innerligt tacksam över att få lov att ta del av och i viss mån dela unga människors liv. Somliga möten bli ju bara så där speciella och det finns några som jag alltid kommer att bära med mig, nära hjärtat. Idag har jag mött en sån. Någon som trots allt låter mig komma nära, där det blir "på riktigt". Det är fantastiskt.

Idag är det fredag och jag ska ta helg om några timmar. Helgerna är också viktiga just nu och jag längtar till värmen under filten i soffan. Tända ljus och bara vara, det är visionen i kväll. Samla familjen runt omkring och ha det bra. Sova ut i morgon och kanske ta en liten runda på stan, det var länge sen. Har tänkt mig lite umgänge med pärlor också men det får vi se hur det går med. jag ramlade i morse och gjorde mig illa i handleden så vi får se hur det är med rörligheten i morgon. Kanske får jag bara ta det lugnt istället, det går det också.

1 kommentar:

Frida-FantastiskaMamman sa...

Det är just såna möten som gör att man orkar vidare trots allt det jobbiga man möter varje dag..

Hoppas att du fick din mysstund i soffan....

Kramar<3