torsdag 10 september 2009

Sorg

Så ledsen och frustrerad. Inser också att jag är rädd. Skräckslagen och uppgiven. Just nu kan jag inte se några utvägar alls ur den här situationen. Alla år som lagts till varandra och ligger som en varböld redo att brista. En längtan efter att någon ska ta vid, dela. Och ingen finns. Inget finns. Det gör ont. Jag går sönder och har inget mer att ge. Jag blir en belastning, inte en hjälp som jag ville vara, kände som min uppgift. Jag skäms över det, är inte starkare än så. Vad händer nu? En isande känsla av att något är för sent, kan vara för sent. Måste få veta. Kan inte släppa taget än.

4 kommentarer:

Helena sa...

Men Lisa... vad har hänt? Jag finns här om du vill. Kram Helena

MiaKvack sa...

Kramar från mig,
Hör av dig om du vill.

Mia

Malinmittilivet sa...

Kram vännen... Jag är också nåbar, trots utsugande goding... Ring om du vill.
/Malin

MissMian sa...

Massor med kramar! Om du har lust att för en helg byta miljö, bli lite servad och scrappa massor så kan du packa en väska och komma hit. Har inte en aning om vad som hänt men om du känner att du vill dela det så finns jag här. Eller om du bara vill vara :)