torsdag 27 december 2007

Julen är över...

Ja, då var det vardag igen, i alla fall för ett par dagar. Efter en orgie i ätande så är det skönt att godiset och all fet mat börjar ta slut. Längtar till VV-menyer och mer spartanska vanor. Har idag i alla fall inköpt säsongskort till betalspåret i Ånnaboda. Så nu är det "bar å åk". har tagit två försiktiga provrundor vilket innebär att träningsdosen redan är uppe i 150% av den totala inför förra Vasan. Provåker dessutom nya skidor, har blivit lite tyngre än då de förra införskaffades, hur kunde det bli så?!?

Har scrappat också. Malin och jag hade lite scrappträff i mitt kök i går och det blev ett par LO:s gjorda, de första sedan oktober. Var jättekul och det ska nog bli någon mer innan året är slut hoppas jag...

1 kommentar:

Moi sa...

Jag kommer! Sitter i bilen med Irish coffee i termos och ropar "skynda,skynda" och antal varv (kan med tiden bli rätt förvirrat dock) när du passerar!

Skämt åsido - jag planerar att köpa nytt skidset när säsongen är över (billigt, billigt) - dels av samma skäl som du, fast det omvända, och sedan tror jag de däringa nya "tjejmodellerna" (kortare) definitivt är något för mig - eller???

Blir det "hårt underlag" i Lima i år igen??? Tyckte det var en ganska bra lösning...