tisdag 12 juni 2007

Packar, packar


Det är mycket nu... Pionerna blommar och Lasse och Rickard packar husvagnen full för de ska dra till Hultsfred i morgon. Jag ska lifta med dem till Mantorp där jag ska scrappa och förbereda mig för Vätternrundan. Linda ska levereras til Ljungsbro och Johanna som jobbar få vara hemma och vakta huset. Hu, vilken planering det ska till och komma ihåg allt som ska med. Får inte glömma startbeviset heller eller varma cykelkläder eller svala cykelkläder eller skärmaskin eller vällingflaska. Fast det mesta kan man ju köpa... Upptäckt förra veckan att jag anmält mig till sen start också, hur klantigt är inte det? Så vi måste åka till Motala och byta startgrupp på torsdag. Tur att Madelenes mamma är snäll och lånar ut bilen annars sklle jag få cykla till Motala både på torsdagen och när jag ska starta på fredagen. Känns som det räcker ändå med 30 mil. Har lirkat med Fuji idag och till slut fått upp 250 nya fina bilder som kommer under veckan. Sommaren är räddad! Näe, ska väl fortsätta packa...

Inga kommentarer: