måndag 18 juni 2007

Hemma igen

Då var det över då, Hultsfred och Vätternrunda och allt... Har lite ont i ett knä men mår annars hyfsat. Det tog tid i år, nästan 20 timmar. Motvind och elände. Hur kan det vara motvind på båda sidor om den eländiga sjön? Sov lite i Hjo i år också. Det är så skönt, föredrar det framför lasagne som var alternativet. Jag hade goda medkämpar på vägen och det hjälpte mycket. Hade ju inte riktigt formen eftersom jag inte fått till alla mil och hade dessutom någon liten Elinbacill på gång. Ett tack ska också Panodil och Zon ha! Hade tänkt att lägga in några fina bilder men min telefonkamera vägrar samarbeta med datorn så kag får invänta support i kväll.

Hultsfred hade avlöpt väl det också och jag fick hem både make, son och husvagn i hyfsat skick. Några tältsidor på förtältet behöver spolas av eftersom festivalbesökare har så svårt att urskilja var de temporära toaholkarna är lokaliserade. Vädret hade varit vänligt och solen hade lyst för det mesta vilket kunde avläsas i snygga solbrännor. Någon enstaka regnskur gjorde ingen större åverkan på festen...

Scrappade lite också... Trot eller ej men sista Italien-LOn är färdig. Ska fota lite senare om det blir ljus till det i dag. Är också himla sugen nu på att få djupdyka i pärllådorna så det ska jag nog göra nu när tillfälle bjuds...

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att höra att allt gick bra, både med vätternrundan och Hultsfred.
20 timmar...jag säger bara wow vad bra gjort tjejen.

Kram LindaL