måndag 14 maj 2007

Provar igen då


Nu vill jag verkligen att det ska fungera.

Och det gjorde det!! Hurra, jag kan själv!

Den här fina cykeln fick Elin i lördags. Hon har sedan hon så Lotta på Bråkmakargatan sagt att hon vill ha en RIKTIG cykel, och nu har hon det. Så nu vet vi vilken motionsform som gäller för denna sommar; springa efter cykel...

Och när jag inte springer efter cykel så får jag sitta på min egen. Det går lite för sakta med milsamlandet. Undrar om det kommer att gå. Vätternrundan känns skrämmande nära och på cykeldatorn finns bara ca 26 mil. Målet är 100 före rundan... Men det är ju en världslig sak.

Jaha, det verkar ju som att det här med blogg kanske inte var så svårt ändå. Och den är ju min så jag gör väl som jag vill med den...

1 kommentar:

teres sa...

Halloj :D
Ja en blogg bör man ha! Superfin cykel, lyllo Elin, finns den i vuxenstorlek månne ;)?

Kram kram