fredag 10 oktober 2008

Rapport från verkligheten.

De sista veckorna har verkligen varit hur slitiga som helst. Jag har haft helt hysteriskt mycket på jobbet och dessutom drabbats av någon illasinnad buggbacill vilket har lett till buggaktiviteter tre gången i veckan. Och som grädde på moset har jag som vanligt därutöver bokat in trevligheter på helger och kvällar så att all tid verkligen är FULL. Undrar om det kan vara ett mönster?

Nåväl, dagens trevlighet är ett besök på Relaxen med goda vänner och det är nog helt lämpligt ändå. Kom sent från Stockholm igår efter en ordentlig duvning i skoljuridik som både skapade förfäran och lust att försöka få ordning på torpet. Mycket var väl visseligen inte okänt och det kännns ju lite bra att känna att åtminstone sekretessen har man koll på. Stitter väl lite i från tidigare arbetsplatser...

Skapande verksamhet blir det inte mycket av däremot. Fortsätter att visa sommarens alster och här kommer två:
Favorit!
Helgen ska annars ägnas åt organiserande av saker inför kommande Loppis nästa helg. Hoppas att jag ska få bli av med riktigt mycket!

3 kommentarer:

Linda sa...

Jättefina båda två.I dina ögon...ska jag härma den är jättehäftig.Så fort det blir soligt ska här fotas.
Hoppas det blir lugnare, men så länge det är såna där trevliga aktiviteter så är det väl helt ok antar jag.

Kram

teres sa...

Härliga, du är bara sååååå bra!

Ciqi sa...

Vilka underbara LOs! 80-tals-LOn är verkligen mitt i prick. Jag gillar såna tillbakablickande layouter- det är intressant att se att det har gått en tid mellan bilden och scrappandet, lixom.
/Kicki