onsdag 2 juli 2008

Definitivt färdig

Nu SKA det vara klart. Känns som jag många gånger har sagt att mitt album om vår resa till Italien 2005 har varit klart men det har alltid fattats något. Hade tänkt göra det speciellt album om Venedig men bestämde mig för att det fick rymmas i det stora och sedan skulle ju själva albumet göras. Men nu så, är det klart. Det blev 52 sidor och då är kanske 3-4 stycken dubbel-LO, så sisådär 48 LO:s blev det. Huvaligen! Sen finns det några om resan som sitter i barnens album men de får stanna där... Är skapligt nöjd med själva albumet även om det var lite pilligt att få till, gillar särskillt titeln på ryggen. Så här ser det ut: Och så blev jag lat och fotade de sista LO:erna i albumet så bilderna är inte så bra men...


Det känns otroligt tillfredställande att AVSLUTA något projekt som omväxling. Just nu har jag gett mig i kast med babybilder på min äldsta som snart blir 20. Tanken är att det ska bli ett album i kronologisk ordning till henne och att det också ska kunna bli ett projekt som kan bli avslutat... Vi får väl se. Har scrappat mycket sista veckorna men inte producerat så mycket. Har pillat och pillat och inte blivit nöjd. I helgen hade vi lite av mara här hemma för på söndagen var det Vip-dag hos Jenny på Stellas för föreningen och sedan åkte vi hit och scrappade. Vi var några stycken och till sist var det Evelyn och jag kvar. Vi fortsatte ända till måndagkvällen. Fast vi var ju tvugna att åka till Stellas igen på måndagen och komplettera. Stackars Jenny, hon får aldrig vara ifred. Tisdag blev det mer scapp fast då med nytt sällskap och på fredag blir det Mantorp och ny scrapphelg. Undrar om jag är mätt sen?

2 kommentarer:

Malinmittilivet sa...

Tror du verkligen det?

Grattis till avslut. Hur gör man?

teres sa...

Skönt att vara klar med något :) och Italienalbumet ser helsnyggt ut!

Kramen