söndag 8 juli 2007

Nästa galenskap i hamn...



Det är så uppfriskande med en liten simtur... Om det inte är 17 grader i vattnet, simturen är 3 kilometer och genomförs i sällskap av försvarsmakten. Hur vi lyckades hamna i den startgruppen är en gåta men det var väl troligen på grund av platsbrist i de senare grupperna, eftersom vi anmälde oss så sent. Så nu är jag halvvägs igen, på min klassiker. Konstigt, i morse vid strax efter sex när vi satt i bilen på väg till Vansbro, så hade jag så svårt att förstå VARFÖR i hela friden jag envisas med de här dumheterna. Men nu, med loppet genomfört, så verkar det helt logiskt. Så jag är säker på att i slutet av september så står vi där igen, med löparskorna på och våndas...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Lisa!

Från en annan Lisa!

Anonym sa...

Ja jösses....hittade inte fler snygga bilder att visa ;)??? Vem är den där otroligt snygga tjejen bredvid dig??? Måste varit nån som vunnit spurtpris - en sån atlet!!

Jag glömde "skynda,skynda" under hela loppet! Hur kan man vara så disträ? Men det kommer ju med all säkerhet nya chanser!

Anonym sa...

Du är tossig flicka lilla =)